Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Managementul comportamentelor si optimizarea motivatiei pentru invatare - Ascr

-10%
Managementul comportamentelor si optimizarea motivatiei pentru invatare

Managementul comportamentelor si optimizarea motivatiei pentru invatare

PRODUCATOR: ASCR
Categoria: Carti >> Stiinte umaniste >> Psihologie
PRP:42,00 Lei 37,80 LeiEconomisesti: 4.2 Lei
Acest produs se afla pe stoc si poate fi plasat la curier in 1 zi lucratoare.
Promotie valabila in perioada 02-06-2025 - 31-12-2028 in limita stocului disponibil.

Descriere - Managementul comportamentelor si optimizarea motivatiei pentru invatare

seria Promovarea sanatatii mintale in gradinite si scoli
este conceputa de un colectiv de profesori de la Universitatea "Babes-Bolyai”, sub coordonarea prof.univ.dr. Adriana Baban, prof.univ.dr. Oana Benga, prof.univ.dr. Adrian Opre, si propune o serie de ghiduri care se adreseaza cadrelor didactice, psihologilor si consilierilor scolari, furnizorilor de servicii educationale, specialistilor in stiinte comportamentale.

Ghidurile contin activitati practice, fise de lucru, materiale-suport pentru prescolari, scolari mici si scolari mari, cu scopul de a preveni si elimina comportamentele nesanatoase ale copiilor, conduitele provocatoare si consecintele acestora pe termen lung asupra performantelor scolare si asupra integrarii sociale a elevilor

Elevii care manifesta probleme de comportament si disciplina atrag cel mai mult atentia cadrului didactic, deoarece aceste comportamente interfereaza cu activitatile de invatare. Cel mai adesea, cadrele didactice solutioneaza aceste probleme intervenind dupa aparitia acestor comportamente indezirabile prin atentionari verbale, excludere, scaderea notei la purtare etc. Insa, de cele mai multe ori, efectul nu este cel asteptat, deoarece interventia nu tine cont de intelegerea factorilor care determina si mentin manifestarea acestor comportamente. In acest context, derularea unei analize functionale ajuta cadrul didactic sa inteleaga scopul comportamentului problematic, dar si sa identifice planuri de disciplina adecvate nevoilor de la grupa / clasa.

Cuprins

Activitatile practice, fise de lucru, materiale-suport pe care le propune ghidul urmaresc combinarea intr-o maniera eficienta a activitatii didactice cu monitorizarea si managementul continuu al comportamentelor copiilor. In acest context, managementul grupei/ clasei reprezinta "abilitatea profesorului de a planifica si organiza activitatile clasei astfel incat sa asigure un climat favorabil invatarii” (Petrovai si Lemeni, 2009). Pentru a putea dezvolta un mediu propice invatarii, este esential sa putem identifica comportamentele care pot fi prevenite sau modificate atunci cand ele se manifesta deja. Ghidul prezinta o serie de strategii care pot fi folosite la nivelul clasei/ grupei atunci cand se vizeaza modificarea comportamentelor dezadaptative.


Anul aparitiei: 2015
Numar pagini: 196
Format: 21x28



Alte articole sportive de la ASCR

Editura Asociatiei de Stiinte Cognitive din Romania
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.


Formular contact
Informatii utile
Credem in corectitudine si promovarea calitatii serviciilor in e-commerce si recomandam oricarei persoane inselate de falsi jucatori din acest domeniu sa se adreseze Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului.
Contact Protectia Consumatorului